screw-witted

なんであれ、ご指摘いただけると幸いです。

Bôa - Duvet 和訳

www.youtube.com

And you don't seem to understand
あなたも解っていないようね
A shame you seemed an honest man
あなたが誠実な人に見えたのが残念
And all the fears you hold so dear
あなたが大切に抱えている不安は
Will turn to whisper in your ear
いずれ貴方の耳の内で囁き出すでしょう
And you know what they say might hurt you
そしてそれらは貴方を傷つけるかもしれないけど
And you know that it means so much
あなたはよく解っているはずなのに
And you don't even feel a thing
それなのに何一つ感じやしない

I am falling
私は落ちていく
I am fading
私は消えていく
I have lost it all
私にはもう何もない

And you don't seem the lying kind
あなたは嘘をつくような人には見えないのに
A shame that I can read your mind
あなたの胸の内が透けて見えるのが残念
And all the things that I read there
私は全てありのまま読み取っている
Candle lit smile that we both share
笑顔を照らすキャンドルの灯りを分かち合った
And you know I don't mean to hurt you
あなたも私が貴方を傷つけようとしていない事は知っているでしょう
But you know that it means so much
あなたはよく解っているのに
And you don't even feel a thing
何一つ感じもしない

I am falling
私は落ちていく
I am fading
私は消えていく
I am drowning, help me to breathe
私は溺れている、助けて息ができない
I am hurting
心はもうボロボロ
I have lost it all
もう何もない
I am losing, help me to breathe
私の負け、助けて息ができない

www.lyricsondemand.com

なぜか日本ではあまり人気のないアニメの主題歌、私はゲームもアニメもこの曲も大好きです。

Bôa - Duvet (Acoustic) - YouTube

02:duvet cyberia reMIX - YouTube